Outsourcing oznacza kompleksową obsługę informatyczną Państwa przedsiębiorstwa prowadzoną przez wyspecjalizowaną firmę zewnętrzną. Jak to działa? Wy przekazujecie nam kontrolę nad wybranymi obszarami IT, dzięki czemu oszczędzacie czas i pieniądze (utrzymanie własnego działu IT jest bowiem często bardzo kosztowne i nie gwarantuje odpowiedniego poziomu świadczonych usług). My zapewniamy stały nadzór nad sprzętem komputerowym od momentu jego zakupu, poprzez instalację, dostosowanie oprogramowania, przeprowadzanie wszelkich zmian i uaktualnień, naprawy serwisowe, aż po cały szereg specjalistycznych usług związanych z działaniem zaplecza informatycznego w Waszej firmie. Możecie nam Państwo powierzyć całość lub część infrastruktury informatycznej firmy, w zależności od indywidualnych potrzeb.
Oferta ta skierowana jest do Klientów wymagających regularnego nadzoru nad sprzętem komputerowym.
Główne korzyści z outsourcingu to:
W ramach stałej umowy serwisowej oferujemy:
Proponujemy Państwu także skorzystanie ze zdalnej opieki serwisowej. Dzięki wyeliminowaniu konieczności przyjazdu do siedziby firmy możemy obniżyć koszty oferowanych usług oraz znacznie skrócić czas reakcji na zgłaszane problemy, a co się z tym wiąże zwiększyć efektywność działania Państwa firmy. Dlatego jak najwięcej czynności administracyjnych na serwerze staramy się wykonywać zdalnie zachowując dbałość o bezpieczeństwo dostępu i transmisji danych. Pomoc zdalną oferujemy Klientom bez względu na lokalizację firmy – może to być dowolne miejsce zarówno w Polsce, jak i na świecie. Jedynym warunkiem jest posiadanie szybkiego dostępu do Internetu.
Warunki stałej umowy serwisowej oraz cena są bardzo zróżnicowane i zależą od indywidualnych ustaleń z Klientem. Wpływają na nie:
Drugą metodą współpracy są usługi doraźne. Polecamy je w przypadku Klientów, którzy nie potrzebują stałej opieki serwisowej. Oferujemy szereg usług serwisowych, wdrożeniowych, doradztwo przy doborze odpowiedniego sprzętu lub oprogramowania oraz jego instalację i konfigurację. Opłaty za takie usługi regulowane są za każdą rozpoczętą godzinę pracy według obowiązującego cennika. Czas reakcji zależy od ilości zgłoszeń na dany dzień.
Oferujemy naprawę, modernizację i diagnostykę sprzętu w Państwa firmie. Na życzenie Klienta dokonujemy regularnych przeglądów sprzętu i oprogramowania. Zajmujemy się także konserwacją zasobów sprzętowych, archiwizacją danych i wykonywaniem okresowych kopii bezpieczeństwa.
VoIP, z ang. Voice over IP, to technika przesyłania głosu z wykorzystaniem sieci opartej na protokole IP. Jej zastosowanie pozwala na osiągnięcie szeregu korzyści, zarówno w domu, jak i w przedsiębiorstwie. Wspólna infrastruktura do przesyłania danych i głosu to jedna z najważniejszych cech tej technologii.
© 2013 Admitech. Wszelkie prawa zastrzeżone.